tisdag 8 september 2009

POLE POLE OCH SÅ NÅGRA DJUPA ANDETAG...

I går var en jobbig dag. Så där jobbigt som bara kvinnor kan ha det...
Inget varmvatten, Internet strulade (är du förvånad?), Fundis i hela huset och allt gick liksom snett. Jag var så där ilsken så jag riktigt kände hur det rök om håret. Jag ville bara skrika och hoppas på att någon skulle tycka synd om mig. Men det gjorde ingen....
Idag känns det lite bättre.

Jag hoppas på en bra dag framför datorn. Ska försöka hitta lite hotell på Zanzibar till kompisar som kommer och hälsar på i Oktober. Sedan ska jag försöka boka något till barnens höstlov. Kanske Safari i Ruaha National Park. En av det bästa parkerna i Tanzania har jag hört.

1 kommentar:

sussi sa...

OJ OJ Jag ser dej framför mej, röd i ansiktet och tjock rök som ringlar ur öronen på dej.Men jag förstår att du blir fullkomligt galen, det skulle jag oxå bli
Vilken tur att du är tillbaka med ditt glada Jag igen
sköt om dej och alla andra
puss från syrran