tisdag 27 oktober 2009

Hjälp!!!!!

e
Min kropp börjar göra sig påmind. Det vill säga, den värker lite här och där just nu. Förmodar att det har med åldern att göra. De senaste veckorna har också synen drastiskt försämrats. Jag ser knappt när jag läser morgontidningen och jag har svårt att se när jag skriver på datorn. Armar och axlar värker. Här om dagen när jag skulle gå på ett work out pass snubblade jag i trappan och fick en sträckning i låret. Så nu kan jag inte böja mig framåt och jag haltar lite. Du förstår att det är synd om mig.
Så därför ska jag faktiskt ge mig själv en present och gå och boka tid för massage. Jag har också en tid hos optikern för nya linser OCH läsglasögon. En totalrenovering med andra ord.
Det kan ju också vara så att jag har för mycket tid att tänka på alla krämpor. Hyppo! som vår kära vän Acke skulle ha sagt. Jag får väl gå iväg och vika julkort med de andra tanterna för välgörenhets basaren senare i november.
See ya!

3 kommentarer:

Eva James sa...

ta hand om dig..

sussi sa...

Hej Syrran !
Jäklar vad det lät eländigt med dej idag... men vi har alla våra dåliga dagar t.o.m. DU. Men visst känns det att åren trillar iväg, min syn håller oxå på att försämras, ibland vet jag inte på vilket avstånd jag skall hålla sakerna som jag håller i . Det blir liksom aldrig rätt skärpa...Folk måste ju tro att man e helt knäpp som snurrar och vrider på både sej själv och saken som man ska titta på. Här hemma slog vi om till vintertid i helgen och igår och idag har jag varit helt slut, så slut så att jag pratar sluddrigt på eftermiddagarna " JÄKLIGT SKUMT". Och detta fenomen uppträder utan en enda droppe i blodet , det lovar jag.... men det kan ju inte ha med åldern att göra eller?? Jag frågar dej eftersom du e äldre än mej. hi hi i varjefall 2 timmar och det kan ju göra en jäkla skillnad ibland , har jag hört
puss och kram I LOVE YOU !!!

Lillqvist sa...

Hej!

Har du kollat att det inte är malariatabletterna? Roger fick sin dåliga syn pga dem.....